19–20 Jan 2024
Wydział Filologiczny, al. Mickiewicza 9B, Collegium Paderevianum, V piętro
Europe/Warsaw timezone

Jak sprawdzać, czy gra cyfrowa jest polska?

20 Jan 2024, 14:20
1h 30m
406 (Wydział Filologiczny, Collegium Paderevianum, al. Mickiewicza 9B)

406

Wydział Filologiczny, Collegium Paderevianum, al. Mickiewicza 9B

Warsztaty (1,5 h) Warsztaty 2

Speaker

Tomasz Majkowski (Wydział Polonistyki UJ)

Description

Warsztaty poświęcone metodom stosowanym w badaniach relacji między kulturą gier cyfrowych i kulturami narodowymi, zarówno stosowanym w finansowanym ze środków NCN projekcie "Polskie gry wideo? Kultury grania i branża gier w kontekście narodowym" (nr 2020/37/B/HS2/00169) jak innych, paralelnych badaniach.

Nazwa projektu

"Polskie gry wideo? Kultury grania i branża gier w kontekście narodowym" (NCN nr 2020/37/B/HS2/00169)

Wymagania sprzętowe i inne

brak

Słowa klucze dziedzictwo, gry cyfrowe, kultura narodowa, duma

Primary author

Tomasz Majkowski (Wydział Polonistyki UJ)

Presentation materials

There are no materials yet.